Rollebeskrivelse
Denne praktikrolle involverer at hjælpe med udvikling og implementering af marketingstrategier, herunder, men ikke begrænset til: kundeengagement, e-mailmarketing, social media management, indholdsskabelse, event management. Der er tale om en hybridrolle med en mulig fysisk placering i Aalborg ved AAU Innovate-bygningen (det nye Science and Innovation Hub), med fleksibilitet til at arbejde hjemmefra.
Kvalifikationer
Nuværende tilmelding i et relevant bachelor- eller kandidatprogram, fortrinsvis inden for marketing, reklame, kommunikation eller et beslægtet felt
Stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner, med evnen til at formulere ideer og koncepter effektivt
Erfaring med håndtering af sociale medier og værktøjer til oprettelse af indhold såsom Canva.
Gode organisatoriske og multitasking evner
God sans for detaljer, med evnen til at styre flere projekter
Mulighed for at arbejde mindst 20 timer om ugen i en varighed på 3-6 måneder (eller fuldtidspraktikstillinger)
Fordel ved udvælgelse
Vigtigst er det, at du besidder en tankegang om "alt er muligt" og bliver ikke skræmt af muligheden for fiasko. På trods af at engelsk er det officielle internt anvendte sprog, er dit flydende dansk en yderligere fordel, der vil få dig til at skille dig ud som en potentiel kandidat til stillingen. Det ville ikke gøre dig i stand til effektivt at kommunikere med dansktalende brugere og lave kampagner til det danske marked.
Læringsplan
Inden praktikken starter, designer vi sammen din praktik-læringsplan for at sikre, at de opgaver, du får i denne periode, passer til dine praktik-læringsmål.
Automatisk genereret oversættelse drevet af Google Translator.